Powered By Blogger

marți, 13 decembrie 2011

Vin sarbatorile viin !

In seara asta am primit primul meu cadou de Craciunul asta. M-am bucurat enorm si va zic sincer . Multumesc Alina ,multumesc Ionelush ! Luv ya !
Si ca sa ma laud si cu ce am primit :
Pe el il cheama Aiurel. Si e botezat de Cosmina . Isn't he cuteeee ? It's a boy , ok?!

Ne-am impodobit minunata camera de camin azi , si ne-am luat bradut , mic si simpatic. (cati de "si "!!!! O sa explic de ce sunt asa multi ) In sfarsit simt ca vin sarbatorile. Voi simti din plin si cand voi ajunge acasa ! Can't wait to cook ! Yammy.




Trecand peste magia si euforia sarbatorilor de iarna , fiindca trebuie sa imi fac o lista cu cate persoane NU TREBUIE sa uit sub nici o forma anul asta , saptamana trecuta am iesit si m-am distrat impreuna cu colegii mei de la autovehicule rutiere , destepti si frumosi , la meciul steaua-dinamo. Mi-a placut sa ii vad agitandu-se si ataaaat de pasionati si mai ales mi-a placut ca s-au purtat atat de frumos cu mine !! Si le multumesc !




xoxo my dear rockstars . I hope all of you are surrounded by friends and family and love !!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu