Powered By Blogger

miercuri, 21 decembrie 2011

Mos Craciun la cei mici !

Ieri, am mers impreuna cu Mister M la serbarea picilor de grupa pregatitoare a prietenei noastre Andra Maria Muntean . Andra a facut o treaba minunata cu cei mici iar eu m-am bucurat mult sa ii pozez ,filmez si sa zambesc de fiecare data cand am auzit  ceva amuzant spus de ei . Si au fost multe chestii credeti-ma ! Mister M nu a stiut sa spuna nici o poezie si nici cu cantatul nu sta prea grozav asa ca a fost nevoit sa stea si sa asculte impreuna cu Dramulet ( prietenul Andrei) urmand ca la anul sa depuna si ei mai mult efort in ceea ce priveste programul artistic ratat anul acesta !
Timpul petrecut la gradi m-a facut sa imi aduc aminte de mine cand eram copil si de cate emotii aveam de fiecare data cand eram scoasa in fata sa spun poezia . Ce-i drept nu am avut parte de prea multe luni de gradinita programul fiind prea strict pentru un copil "asa cuminte" ca mine . Deci la gradinita nu prea am fost , dar am prins vreo doua serbari si am trecut si prin momentul ala cand simti ca nu mai vine nimeni sa te ia dupa program si ai impresia ca toata lumea te-a abandonat in locul ala "groaznic" pe vremea aia. NU intarziati cand trebuie sa va luati copilul de la gradi ! E o adevarata trauma pentru el !

Acestea fiind spuse , mai jos sunt cateva poze ( strumfii din poze sunt pictati de Andra noastra care e foarte talentata ! )










Asa-i ca va e dor de copilarie putin?

xoxo my dear rockstars !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu