Powered By Blogger

duminică, 18 decembrie 2011

Smileee | Life is beautiful !

       Azi am patinaaat impreuna cu Mister M cam o ora si cevaa !!! A fost our second date till Christmas si mi-a placut muult !!!  Pe langa asta stadionul olimpic din Brasov e minunat ( da si scump ) si nu iti ingheata mainile si fata. Poti sa patinezi si in tricou iti ziiiic !!! Eu insa am preferat sa raman infofolita bine pentru ca in maxim 2 zile plec acasa :( si in nici nu caz nu pot sa ajung racita . Ar fi foarte grav . 







      Ultimele doua zile au fost ca o minipauza de care m-am bucurat la maxim si mi-a placut mult sa adorm la ce ora am chef si sa ma trezesc la pranz doar ca sa mananc . No school ! Pe langa asta am gatit mult impreuna cu Mister M , ne-am plimbat si mai mult si am cumparat cadouri pentru cei dragi de acasa , pe care v-am aratat cum le-am impachetat frumos intr-un post anterior. :D .
    Tot azi am gasit cu ajutorul sfantului internet cum se fac casutele dulci de Craciun . O reteta simpla si delicioasa pe care abia astept sa o pun in practica impreuna cu bunica mea. Sper sa imi iasa si toata imaginatia sa apeleze la mine vorba aia :D .Aici sunt cateva poze care sper sa ma inspire !











Hope you had a great weekend ! xoxo my dear rockstars !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu