Powered By Blogger

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Llife lately...

      In ultima vreme toata lumea se pregateste de sarbatori, iar eu nu stiu cum sa imi mai impart timpul si simt ca abia mai apuc sa dorm . Cert e ca tot orasul e plin de beculete colorate si braduti si tot asa. E dragut sa le vezi din cand in cand din masina. Desi la aprinderea bradului am fost, nu cand era omor ci pe la doua noaptea . Si l-am avut doar pentru mine. Pe brad. Here are some photos :





Pe de alta parte lasand la o parte subiectul "SARBATORI" si micul detaliu ca n-am reusit inca sa cumpar nici un cadou, nici macar o felicitare amarata, urasc linistea asta din camera de camin . Fug cat pot de ea. Azi chiar am vazut Steaua-CFR Cluj .
Mai jos o puteti vedea pe Cosmina alegand sa isi petreaca noaptea de vineri spre sambata la mine in camer a >:) , chiar daca asta a insemnat sa vina cu tot bagajul :)) :
PS : I LOVE MY iPHONE ! :heart:

xoxo , my dear rockstars ! Have a lovely weekend !



2 comentarii:

  1. Super tare!
    Hai la o plimbare, este 01:00. Ne vedem in oras :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca ai avut parte de o plimbare placuta neK ! Sa ai sarbatori fercite !

    RăspundețiȘtergere