Powered By Blogger

miercuri, 23 noiembrie 2011

This week ...

LUNI
Aaam mers la scoala ( most of the time) , am inghetat puternic la dinamica pentru 3 masuratori , daaar am facut niste poze grozave ! La Brasov iarna se instaleaza incet dar sigur. Inca ma rog sa nu ninga prea devreme. ( imi iese deocamdata ). Daca ninge totusi o sa va trimit adresa unde sa trimiteti provizii . ( dulciuri mai mult )
MARTI
 Zi libera. No school , no stress , no boys , no headache. Doar eu. Eu si filmele mele . Si cand zic filmele mele zic : "One day..." si " I don't know how she does it" , doua filme pe care le-am savurat . De ce? Fiindca n-am mai vazut un film  demult. Demult insemnand de cand am fost sa vad "In time" la cinema.
Filmele de mai sus nu m-au impresionat , dar creierul meu prea stresat le-a digerat repede si lin. Fara batai de cap. Fara subiecte complexe si fara prea multa drama. Exact ce iti trebuie ca sa te relaxezi si sa ignori tot din jurul tau. Like I did. Blame me.
 MIERCURI
Adica azi, adica acum.Nu-mi trebuie nimic.Nimic in afara de o prajitura delicioasa,pe care o voi gasi cu siguranta pe Republicii . Yees pleaseeeeeeeeeeee !


xoxo my dear rockstars ! Hope you all have a great week !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu