Powered By Blogger

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Saturday afternoon

Sambata asta eu si Mister M am fost la cumparaturi. Am cumparat un pui frumos si aratos si al naibii de gustos. ( Pe langa faptul ca am vrut sa omor toti oamenii si carucioarele lor  lasate-n drum la supermarket. Really !!! E foarte enervant. Lumea se grabeste, e infometata, si trebuie sa stea sa ocoleasca obstacole. Oh no, no ,no!) (Sentimentul asta e acelasi pe care-l am cu masinile din fata mea pe strada :"> )
But, am scapat cu viata, am ajuns in camin si am gatiiiiiiiit ( impreuna ) and it was great ! I love him so much.
Mai jos puteti saliva linistiti sau puteti sa va apucati sa mancati homemade food ! Desi, ramane intre noi I'm a big junk food fan ! :-$



Acum inchei acest monolog si ma duc ca mai am niste fursecuri de incercat !!!
xoxo, my dear rockstars ! Kiss kiss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu