Powered By Blogger

duminică, 20 noiembrie 2011

Parts of my weekend

Weekend-ul a fost grozaaav ! Adica , am cam tinut-o din party in party. Dupa cum urmeaza:
Vineri ,cum am mai spus am mers la ziua Elenei unde am dansaaaaaaat , ne-am pozaaaat si de ce sa nu recunoastem am baut un pic mai mult decat ne-a trebuit. A fooost foartee frumooos !!!!



Sambata seara am meeers si am stat la un pahar de vorba + multa muzica ( oldschool mai ales) + mult umor la ziua lui Dramuleetz ! Sa nu va induca in eroare diminutivul de mai inainte ! Dramuletz e mare. Tot ieri , am primit de la Andra  inca un cadou handmade , un ingeras simpatic foooc .( As vrea sa fiu si eu la fel de talentata ca ea ! ) . Such a lovely night ! Unde mai pui ca pe langa asta , am mancat un tort delicios cu fructe de la Cosy  asa ca sa sarbatorim un an de iubire ! La multi ani Cosy si Bogdan ! TOT asa !

 Ingerasuul:


Don't forget to come back to our little blog !!!!


xoxo & peace my dear rockstars ! Have a lovely Sunday !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu