Powered By Blogger

joi, 11 martie 2010

Avem de toate

Unu negru , insistent, mic si urat.
Ora 14.45 . Camin.

Cioc cioc !!!! Cioc cioooc !!
ziic DAAA ! DAAA !!!
- Domnisoara !! Parfumuri am , fond de ten , rujuri.
- Asa. Si? ( gandind trebuie sa am rabdare , just doing his job,just doing his job. job din care probabil isi intretine familia, deci calm. Sau isi ia alcool? N-ar avea cum. Daca si-ar lua alcool n-ar mai avea job. Right. )
- Si aaam de toate Chanel , Gucci , Loreal , Max Factor !!!
(iaaa uita-te la asta cate nume stieee ! si e barbat ! Blocaj . )
- Da . Nu vreau !
- Dar stai domnisoara , sa iti arat , uiteee , am asaaaa , sau rooz asa .
( ahh , mi-a vazut lenjeria roz ( de paaat ! ) si crede ca ma mituieste cu roz )
- Uite ce e domnule, (lenjeria e cumparata de mama - gandita doar) adica vroiam sa zic ca nu ma intereseaza produsele dumneavoastra.
- Dar sunteti fata , un parfumel asa sa va placa gagiuuu !
- Mda , buna asta , multumesc , nu !
- De ce sunteti asa suparata domnisoara ?
- Sunt ? Adica sunt . Pai sunt obosita . Stiti oamenii mai merg la scoala .
- Aaaaa , bine daca nu vreti atunci...
- Da , da . ( brusca compatimire. dar imi revin repede.)
- Poate luati ceva data viitoare.
- Dataa viitoare? ( adica o sa vina constant pana cumpar ceva !damn. si eo care credeam ca scap doar cu remuscarile de azi . )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu