Powered By Blogger

luni, 15 martie 2010

Telephone.

Trebuie sa marturisesc ca imi plac foarteee muult versurile faimoasei lady gg from 'Telephone" . Asta pentru ca nu tin niciodata cu barbatii , desi mi-ar place sa fiu unul dintre ei. Pe alocuri mi se pare cam ciudat sa nu vrei sa vorbesti la telefon , cuz eu as vorbi nonstop. Despre orice. Erhh , nici chiar despre orice .:)) Pentru ca eu am un telefon nou. Muahahah.
Si mie imi place noul meu telefon , atat de tare incat trimit sms-uri peste masura. Din oricee.. lucru neimportant. Asta zic unii. Eu zic ca toate lucrurile au importanta lor.Si-n plus acum chiar m-am perfectionat in taste si pot sa trimit tot cam atat de repede ca de pe vechiul meu telefon , pe care l-am iubit desigur tot la fel de mult. Pacat ca tehnologia o ia razna. Altfel nu l-as fi schimbat. JUR !
Fara telefon nu pot sa traiesc . NU pot domnule. Meaning ma duc pana si la baie, il tin in pat cand dorm si trebuie sa il simt tot timpul atunci cand 'navighez'. Suntem un fel perfect parteners. Avem o relatie stransa , eu dependenta de el si el de mine ca sa se simta util.Si sunt sigura ca e tare singur atunci cand il inchid sau cand ii adresez cuvinte nu prea dragute dimineata la ora 6.00.
Gaga , are dreptate. You're not gonna reach my telephone. Stop callin' , stop callin'!
Anyway, cand se merge la destrabal , fara partener se stie ca telefonul ramane acasa. :)) Pe silence si se verifica a doua zi dimineata ca sa se doarma bine dupa destrabal. Nu ca destrabalul ar fi ceva urat, nu. Dar intotdeauna nemultumiri apar.
Si azi se merge la destrabal cu partenerul.Deci se lasa telefonul deschis :)).

Tonight I'm taking no calls , tonight I'm on the dance floor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu