Powered By Blogger

vineri, 26 martie 2010

It's weekend baby !

Si eu am nevoie de o copie. De inca una ca mine. De o dublura.
Nu ma plang , nu. Uitati-va cat de frumos e afara . Cum as putea sa ma plang ? Deci nu.
Tresar numai cand aud cuvantul vara si zambesc prosteste. Nu am mai scris demult pentru ca sunt tot timpul p'afara ! Nu ma mai satur de caldura . Deah , atat de mult am indurat iarna . Si m-a afectat , zau .
Ideea e ca as avea nevoie de inca una ca mine pentru o saptamana , avand in vedere ca vine vacanta si eu iar trebuie sa ma car cu toate bagajele acasa , ceea ce urasc pentru ca niciodata nu am loc sa iau tot . Asta e , asa sunt femeile.
Plus caaaa , ce-s cu atatea vacantee ?! Adica , sincer acum. Mi se pare ca iesim din una si hop in alta . Ceea ce e bine , somn mult , home sweet home , dar pana la un punct.
Cum ar fi, vin la fac ma obisnuiesc cu trezitul de la 6 fara timp de o luna , cu camera de camin bla bla si acum plec acasa ca sa uit de trezit de dimineata si celelalte chestiuni cu careee parca v-am zis mi-e greu sa ma obisnuiesc !
Deci e nedrept . Cum o sa ma trezesc eu timp de o saptamana la 13.00 si apoi sa ma intorc aici pentru a ma trezi la 6.00 ? Cum? Erhh .
Scriu numai in weekend acum . Asa am observat . Blame it on spring . Pe bune . Primavara asta ne face sa avem tot felul de reactii . Ne face sa umblam prin magazine ore intregi fara sa ne pese . Normal , fara maini inghetate , ne permitem multe !
Am trecut la haine lejere si nu ma mai simt urs Panda . Si-mi place la nebunie ca pot sa port ochelari. De soare. Si pot sa ma uit in orice parte vreau eu ! Nu ca eu as avea o problema cu partile.
Anyway, cand exagerez cu imbracatul prea subtire , lumea se uita ciudat aici. Dar ei nu inteleg cat de mult imi doresc eu caldura. Deci subiect inchis.
Sambata azi n-am dormit mult si nici nu-mi doresc . Pentru ca e soare si nu pot. Adica e soare si-mi bate fix in ochi dimineata . Ceea ce pe altii i-ar enerva maxim , nu si pe mine. Am cateva lucruri de facut azi. Cum ar fi : sa lenevesc , sa lenevesc si sa ma plimb si cand ma intorc sa lenevesc iar. Yamms.
Multumesc primaverii ca m-a facut mai putin dependenta de facebook si blog , caci sincer acum cine sta pe net cand infloreste natura toata afara? Bad bad .
Let it shine ! Uh uh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu