Powered By Blogger

marți, 9 martie 2010

Play it cold. But play it good.

Si ninge si ninge . Si uite ca nu mai ninge , uite cum viscoleste. Puternic.Sigur.Absolut enervant. Si uite cum trebuie sa intru in supermarket sa-mi iau mancare. Am intrat. Si uite cum ajung cu tot magazinul la casa. Femei gravide multe. Panica. O sa stau muuuulttt pana ajung in fata. DAR STAI femeile gravide beau COLA?? Daaaa uite-o cum bea. Bingo , m-am scos!! Nu o sa renunt niciodata la Cola, daca ea poate face asa , pot si eu. Bla bla bla . Ajung in fata.
Hoooo , hooo , hooooo ridic privirea. But OMG !!!!! ( Statuia libertatii pentru 10 secunde , in spate multimea se agita.) La casa de marcat ,un barbat. Pai normal si rimeaza marcat-barbat . Privire atenta , fara ochelari. Barbatul de la casa identiiiiic cuuuu cuuu cuuuu .... da .. cu Chris Martin. Coldplay- Chris Martin , euforie maxima. Chris Martin fake dar oricum soc total. Deci Chris Martin , blond , ochi albastri , mai putine inele pe degete , privire un pic mai plictisita socata insa de cata Cola se afla sub nasul lui plus minus alte lucruri cum ar fi sute de batoane Lion , bomboane din alune invelite in ciocolata finaaa , sute de bomboane , de cutii , dee.. (exagerez ! ) . Tacerea se rupe brusc :
- 126546314 aveti de plata ( nu mai stiu exact . niciodata nu stiu decat daca stau sa caut bonul. si acum mi-e lene sa ma ridic sa-l iau . )
- A ? Atat ? E bine. ( bine peeee , mama cum o sa car ) Erhh sa lasam asta.
- Stiti semanati cu Chris Martin !!!!!
- Da ? ( zambet retardat , nu stia despre ce vorbesc. dar e tanar si semana. dar el nu stia . geee...eezaz )
- Mda ( cand era anemic cred ) , chiar semanati. Stiti e solistul de la Coldplay. (meaning formatia aia misto care are un videoclip in care lucrurile se deruleaza invers cu o masina misto ce sfarseste prost ! )
- Si canta bine macar ? ( in timp ce cardul subsemnatei se golea incet dar sigur)
- Ahhhh canta minunat ( si arata si mai minunat) , e foarte cunoscut . ( ia da un search pe sfantul google si convinge-te ! Nu meriti sa semeni cu el ! Nu ! NU ! )
- Ma bucur atunci ! Semnati aici ! ( semnez ,semnez nu te panica , nuu sunt o fana nebuna )
- Gata ( acum putem face o poza ca apoi eu sa ma laud ca m-am intalnit cu Chris Martin chiar daca vindea in supermarket si nici macar nu stia ca el e Chris Martin the Second ! )

M-am holbat mult inapoi .
Spre deliciu fanelor in continuare poze cu minunatul !
Inainte de a privi imaginile va rugam sa va indepartati de tastatura . E cel mai indicat atunci cand va curg balele.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu