Powered By Blogger

sâmbătă, 13 martie 2010

Cars, cars .

Azi am fost in taaarg. Meaning, targ de masini. Am racit din nou. Pentru ca la 7.30 dimineata in targ este exagerat de frig. Si pentru ca azi , 13 Martie , a nins din nou. Si pentru ca m-am plimbat destul de mult printre muulteleee autoturisme. Si pentru ca am vazut de toate. Si am ramas un pic wow. Unul din motive fiind preturile exagerate pe care le-am vazut acolo. Alt motiv ar fi ca targul e plin de masini neinmatriculate. Erhh.
Cu o impresie buna nu am ramas , si aici ma refer la targul din Brasov. M-a amuzat maxim insa semnul distinctiv : "MASINI DACIA" ! :)) . Ele , saracele puse separat de restul surorilor de peste hotare. Vaiiii !!!! Cata discriminare . E ca si cand ai pune un rrom separat , sau un ungur sau orice altceva si ai scrie pe el : AICI UNGUR ! Foarte incorect as spune eu. Pe bune acum ce are toata lumea cu masinile Dacia ?
Anyway, dupa targ am continuat in tema masini cand am ajuns acasa si am urmarit intr-un documentar misto evolutia masinii Porsche . V-am spus ca sunt fan Porsche ? TREBUIE !
Mai ales Porsche 911 turbo. Masina asta e fenomenala, nu numai pentru ca motorul e in spate , lucru desigur intalnit si la alte masini , ci pentru ca pur si simplu atunci cand o atingi , deschizi , simti in interior si recunosti de la bun inceput calitate. Si atunci cand o privesti iti dai seama ca forma din trecut nu s-a schimbat foarte mult .Mai degraba ca s-a imbunatatit conform cu evolutia noastra. Si ca cei de la Porsche au demonstrat ca pot sa se perfectioneze incat sa scoata o masina mai mult decat misto. Altfel de ce Seinfeld si-ar fi cumparat zece ?
O masina care in curbe , pe suprafete alunecoase sau pe vreme naspa poate sa iti dea adrenalina aia de care ai nevoie sa iesi din monotonie. Si cum ziceau niste baieti pe un forum APRINDE O TIGARA IN VANT ! Asa e o masina turbo.Cam asa e Porsche.
Si ca sa enervez multi masculi as zice chiar ca e o masina care i se potriveste unei femei puternice si hotarate.
Noul 911 turbo S ascunde sub capota un motor in 6 cilindri, cu doua turbine , de 3.8 litri ce dezvolta 530 cai putere. Deeeci merita.
Sooo, fiindca sunt mai mult decat infierbantata cand vorbesc despre aceasta marca de masina si pentru ca a fost foarte laudata la salonul auto de la Frankfurt am decis sa ii acord un post aici pe blog. Pentru ca mie imi plac masinile. Mult. Iar in ultimul timp ma obsedeaza peste masura.
Ca sa nu o mai lungim pozeeeeee time :


















Ganditi-va la un photosession cu poze exceptionale , drooooliiing , insa in loc de un manechin sexxy , o masina speciala ! ( si nu am zis speciala doar pentru ca sunt fata. am zis speciala pentru ca masina respectiva e un Porsche ! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu