Powered By Blogger

duminică, 21 martie 2010

Program de weekend

I'm ooout of my miind , I'm ouut of my miiind . Cum zicea James B.
Si ca sa revenim cu picioarele pe pamant sa va impartasesc experientele de viata din ultimile zile minunate si absolut pline de soare ale weekend-ului ce e pe sfarsite. etc etc multe suspine.
Am fost pentru primaaa oara in viata mea la un film frantuzesc la cinema. Meaning , se vorbea in franceza . Eu + franceza = aproape nimic in comun. Insa limba asa ma fascineaza . Mai ales cand e vorbita de raraiti . Filmul numindu-se Micmacs à tire-larigot caci am uitat sa precizez. Siii pe el am ajuns sa il vedem din pur noroc . Sa va explic.
Am mers si noi in mall pe la 22.30 sa vedem un film. Da stiu , doooh' idiots . Eram 4 precizez. Un film oarecare . Adica , hai la un film ! Ce film bai nene ? Un film oarecareee , whateveer ! Acum chiar nu stiu de ce am ajuns chiar la un film frantuzesc sau poate nu noi am ajuns la el ci el la noi .
Sambata seara. Ora tarzie. Film frantuzesc. Daca m-ar avertizat cineva ca regia frantuzeasca e asaaaa... funny as fi mers mai demult !!! Dar nu. Chiar ma asteptam la ceva extremly booring . Cum a si fost la inceput. Atat de plictisitor incat gata sa adorm cu sticla-n gura. De Cola. Plina.
Ca sa intram la acest film trebuia sa fim minim 5. Si noi eram 4 ! Uite na , ghinion. Paaai daaaah ,cine vine sambata seara la ora aia sa se uite la film?! Sambata seara e pentru zbantuit , destrabal , club. EU ASA AM INVATAT. De ce aplicati voi alt program? Ma rog. Eu oricum m-am imbracat gandindu-ma ca ajung intr-un club frantuzesc . Beang beang !
Sa va zic ca nu eram singurii idioti? VAAA ZIIC . Si ma si laud cu asta. Mai erau 4 ca noi . Noi 8 cavaleri le-am dat peste cap programul baietilor aia de vand bilete la cinema de a pleca acasa si ei la destrabal !Deeci , naaa suckeeers ! Ce numa eo? Luati si voi ! Si asa intr-o maniera vulgara va zic ca am intrat 8 in sala de cinema, gandindu-ne sa vezi plictiseala monsieur !
In sala de cinema , ne apucau diferite activitati , scarbinat , tusit , ras din orice replica idioata , pupaturi , etc etc activitati de oameni plictisiti anyway.
DAAR , filmul m-a surprins , si inca caaat ! A avut destul de multa actiune , mai spre final ce-i drept , NO DRAMA !!! si asta e foarte important sii multe secvente funny . E adevarat ca am visat ceva gloante si munitie din cauza lui dar nu mai conteaza . Ideea e : regia frantuzeasca e chiar tare , sunt foarte inventivi si pun lucrurile intr-un stil destul de latin . Adica un pic diferit fata de americani , parca l-as asemana putin cu stilul de film romanesc abordat in ultimii ani. Insa frantuzii au un umor propriu. Care la inceput te plictiseste pana incepi sa il intelegi.
Cand am plecat din sala baiatul de la bilete ne-a zambit fals . Il inteleg ce-i drept. Cu o fata gen Ce cautati voi oamenilor tampiti in viata mea sambata noaptea cand eu ar trebui sa fiu cu gagicamea in club?
In alta ordine de idei , eu maine reiau programul stres continuu si trezit de dimineata like every week . Si cel de a ma plange pe blog , da. Si ala.
Ca sa inchei in prima tema Goodbye /night my lovers ! J.B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu